måndag 16 juli 2012

Bloppis på en bra sak!! KOM OCH KÖP

   Behöver du en modern digitalkamera som är liten och enkel nog att ta med på semestern eller festen??;);) Då har du kommit till RÄTT BLOPPIS
   Jag har lagt ut min Coolpix s4300 från Nikon som jag vann på tradera, men ingen har hört av sig om den så jag kanske krävde lite för mycket pengar för att få folk intresserade.... Så därför ger jag ett extraerbjudande till mina älskade bloggläsare: att ni för ENDAST 700  svenska kronor (originalpris 1500-2000 kr) får köpa denna silvriga, oanvända, ouppackade digitalkamera!! Den har 16 megapixel, touchscreen och spelar in HD-film i 720p.

Snälla köp kamera jag vill ha pengar till rullskridskor:):)

1 kommentar:

  1. ooooohåh vilken ära du, skönt med lite bra gensvar när man har en fet photoshoot!!!

    SvaraRadera