söndag 16 september 2012

hitta er själva och titta på mig

Nu ska jag ge alla mina läsare råd med hjälp av att läsa av mina egna webbcamfoton och ge en vis slutsats. Då får ni ta och hitta er själva, samt titta på egobilder av mig (för det är väl de två sakerna alla som läser min blogg egentligen vill). Nu kör vi:
 Försöker snusa en vindruva. Slutsats: naturen kan bära dig om du bär den<3
 En låda som innehåller hemlig substans. Slutsats: DU HAR GLÖMT ATT GE KÄRLEK. Krama och pussa någon
 Äter ett höstäpple. Slutsats: Att använda "att skörda frukterna" som en metafor känns så jävla ute, vi är ej bönder längre. Skörda dina appar istället tyck ja 
 Var överväldigad över hur långt hår jag hade fått. Slutsats: Klipp av det som gör dig trygg så får du se vad för spännande som sker utanför the box!!!
Har tråkigt på en lektion. Slutsats: Ifrågasätt alltid den såkallade "bossen" allihopa

1 kommentar: