torsdag 28 april 2011

Moppe

Idag skjutsade Ingrid mig på våran moped (så min illustration är inte helt sanningsenlig men sanningen blir aldrig cool på paintbilder). Det är så sjukt roligt att bara sitta och åka assnabbt. Fart = rolit. 
Det påminde mig om när pappa hade köpt våran första moped när jag var ca sex år. Vissa mornar när han hade tid så kunde han skjutsa mig till skolan och det var så awesome att min hjärna nästan sprängdes!!! Det ägde att sätta mopedhjälmen på sin hylla på skolan och alla bah "Woow, har du åkt moppe hit? Shit vad coolt!" Jag bah "Ye" (Och JA, när man var sex uttryckte man faktiskt sin fascination över saker. Inte som idag när man kommenterar "Du är fin osv" på Facebook.)

PS. Fun fact: Ni vet när man brukar slänga en blick på en registreringsskylt och bildar ett ord framför sig? När man ser TCK bak på en bil så tänker man på ordet TACK osv. Om man kollar på våran mopeds registreringsskylt så ser man RUNK 1337.

3 kommentarer:

  1. din mamma är en hora

    SvaraRadera
    Svar
    1. sorry fick utbrott din mamma är ändå hora slicka min rumpa ;)

      Radera
  2. din jävla slid fitta din vagina luktar unket bajs fitta knulla mig snälla snälla (;(;(;(; jkjkjkjkj not

    SvaraRadera