måndag 25 april 2011

Ny blogg

Jadu, nu har jag gjort ännu en ny blogg. Det är ju (av någon anledning) töntstämplat att skriva för många statusuppdateringar på facebook. Det suger. Men nu har jag skaffat mig en litn fin blogg och det passar mig asbra att avreagera på. För jag har ju som alla andra en grundläggande behov att vika ut mitt privatliv på internet.<3
 Frågan är bara om jag ska skaffa lösenord eller inte? Jag vill ju inte att föräldrar/lärare/stalkers ska läsa olämpliga saker om mig (Mats Molén smygler och tänker "jag passar ju in på BÅDE lärare och stalker hehe"). Till exempel vill jag ju kunna skriva ärliga saker som att jag skulle kunna knulla en..... moderat (!!) för ett pack cigg just nu, så sugen är jag. Fast ingen moderat skulle jag vilja knulla mig. Fan.

Ikväll ska jag iaf stanna uppe så länge jag kan och kolla på 30 Rock som ett symboliskt LÅNGFINGER till att gå i skolan. Oj, kolla det är inte ens symboliskt längre utan finns på riktigt:
 Satan så hård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar