lördag 27 augusti 2011

Elin Sandlund = 16

Igår fyllde Elin 16!! Rolit rolit, fast jag tycker hon förtjänar att fylla 20 för hon ser fett gammal ut. Och då skulle hon också kunna köpa ut åt mig hehehe.
   IAF så träffade jag inte Elin igår på skolan och det var synd för om jag skulle ha gjort det skulle jag ha kramat henne och skickat alla positiva tankar jag har inom mig till henne för jag älskar henne så fett mkt. Jag är jävligt tacksam att jag har henne ska jag säga er!! När alla andras vägar leder ifrån mig stannar hon kvar hos mig. Och efter asroliga resor med henne det här sommarlovet förstärktes faktumet att jag alltid vill vara polare med henne. Det är bara så jävla skönt att hänga med henne för man känner sig trygg och har alltid kul och man slipper undra vad hon tänker, för oftast tänker vi på samma sätt.
   Hon är riktigt fit, rolig, förståndig, underbar, omtänksam, smart och hon är asbra på att baka, sjunga, lära känna nya människor, tipsa om musik/böcker, trösta, laga mat, göra plagg snygga osv.

Och enda anledningen till att jag inte är förälskad i henne är för att jag inte vill fucka up våran relation utan ha henne som vän för alltid alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar