måndag 29 augusti 2011

Men vem vill egentligen INTE ha 5 ton metall i munna?!

Idag var jag fan stensäker på att jag skulle få ta ut min tandställning. Minst tre faktorer pekade på det (en av dem är att mina tänder SER BRA UT NU TA UT MIN TANDSTÄLLNING FOR FAAN) och jag har gått runt senaste veckan och ba "oo asso jag kommer nog få ta ut min tandställning den 29e yeyeee".
Fick jag ta ut min tandställning? A ni kan ju fuckin gissa. De vill fiinjustera och addera två gummisnoddar som jag hakar fast i munnen som jag 1. ska ha alla tider på dygnet 2. inte kan äta med 3. säkert inte kan hångla med heller - inte för att ens en äckelapa skulle vilja hångla med mig för att 4. det ser ut som att det är två slemsträngar i min mun.
 Här är jag när jag är glad över mina fula plastsnoddar och på den här dåliga webcamen ser man säkert inte ens dem. nej ni ser dem inte. fittor.
nu ska jag ÄTA bitchess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar