torsdag 7 juni 2012

Någon dag

   Alltså a......... Om jag någonsin trodde att jag hade ett fint och balanserat liv så har den uppfattningen blivit rubbad nu. De senaste två dagarna har jag varit ledig och därmed lagt Livet på Hyllan så att säga:):) Har fan sovit bort halva dagar, gjort absolut INGET av värde, varit jättehungring ömsom proppmätt ETC ETC.
   Jag är tacksam över min familj och vänner osv för deras sällskap är det enda värda i mitt liv just nu....... känner att enda anledningen till min olycka är jag själv och min kapacitet att suga. Om det här är "försmaken av sommarlovet" så är det fanimej inte nice för jag är uppenbarligen asdålig på att vara ledig. Tur att jag inte tar studenten för jag är så jävla dålig på att leva så jag skulle inte ens kunna skapa ett självständigt liv utan typ bara käka kalla makaroner med pesto och ibland pommes :'(
what is this
give me a job 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar