måndag 18 juni 2012

Zummer

  Nu har vi kommet hem från Hultsfred och apa så roligt det var!! Var i monkeylishious sällskap under hela resan och såg apigt bra band. Bäst var James Blake och Marina and the Diamonds tyck ja! FULA bilder kommer när jag har framkallat min engångskamera/typ Elin har lagt ut sina bilder på bloggen.
   Och idag har jag förövrigt haft min första arbetsdag på mitt sommarjobb på ett äldreboende. Känner mig väldigt nöjd med det, det är chill och bra etc etc!! Och jag känner mig väldigt glad, bara i allmänhet, för att jag har allt jag önskar mig. Friendz, family, jobbet jag ville ha (och perioden jag ville ha), men samtidigt lediga sommarkvällar med fint väder och ba ALLT. Vet inte vad mer jag skulle kunna önska mig i hela världen:'):') love<3
ligger och e gla. typ onanerar eee ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar