söndag 30 december 2012

år 2012

Har inte hittat någon tilltalande årssammanfattnings-blogg-lista så jag gör min egen jättebra lista som sammanfattar 2012.

Saker som jag har gjort i år som jag ville göra förra året:
  • Jag har läst mycket och har fortfarande fett mycket böcker kvar att läsa *bokslukarn*
  • Har tagit mig i kragen och faktiskt NÄRVARAT på olika konserter. bla lady gagas konsert, vilket ALDRIG kommer sluta vara cooltB)

Hultsfred
  • Blivit vegetarian igen, som jag inte hade motivation nog för att bli förra året

    Henke när han var på väg att slakta ett får förra året 
  • Slutat köpa ciggpack!

    Om man röker så dör man (denna bild kom upp när jag googlade dö)
  • Vara mer ~creative~

    Ett kollage av mig och Zaccieboi
Andra saker jag gjort i år:
  • Blivit smartare ??? Jag är snart en: baws på kunskap
  • Lärt känna gänget jag firade hängde med första gången på nyår förra året

    Henkes bild
  • Startat Midgårds Tjejgrupp med Kajsa, och hängt med så smarta brudar genom det
  • Haft en fet snyggperiod under hela året och aldrig varit onöjd med mitt utseende <33

    en gång

    en annan gång
  • Filosofireta JAG VET INTE ENS HUR MAN STAVAR DET över djupa grejer..... snart kommer jag finna svaret på universums hemligheter

    tänker:P
  • Flyttat till Anders hus (samt skaffat mig ett rum som är min BUDOIR)

    meet me at my budoir
  • Förverkligat mig själv enligt 2011:s drömkrav: tagit ut tandställningen, skaffat instagram, och är/har ingen nära som är sjuk.
    SÅ sammanfattat så har jag ingen anledningen över att inte älska mitt liv! Och det har jag inte varit under hela 2012. Så jävla skön. t <3

    Saker jag ska göra 2013:
  • Bli utbildad till instruktör i feministiskt självförsvar!!!!!!! Så jävla nice:')
  • Kolla på nästa säsong av Girls
  • Fylla 18
  • kirra bazz TACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar