söndag 30 december 2012

SHIT LIVSKRIS

   Hahahah alltså hela den här terminen har mitt liv byggt på denna låt som jag tycker är så jävla ball att jag känner mig såhär ^ ba << <BOOM>>>*ye thats rite*. Textraderna som gör mig kaxig som fan lyder: Fellas, I'm fucking fellas one by one, by one 
men nu checkade jag upp texten till låten och fick reda på att den egentligen går såhär: Feathers, I'm plucking feather, one by one, by one (!!!!!!!!!!)
WHAT!!! FEATHERS!??!?!? .... :( Denna fellyssning var fan värre än när jag trodde att Timbuktu sa "jag hoppas ditt bästa ligg blir en mask"i Resten av ditt liv istället för "att du i nästa liv blir en mask" .

Vad ska jag göra nu. Mitt liv är byggt på en lögn. ÅÅ dessa freudianska fellyssningar sabbar mitt liv ska aldrig checka upp någon text någonsin igen:'(

2 kommentarer:

  1. masken är SÄMST!! på att ligga. nästan lika dålig som timbuktu!!! och snyggt halsband jaaooao

    SvaraRadera
  2. ahahah feel ya, självkänslan sjunker nå jävulskt nästa gång man lyssnar på samma låt. Man dör av chocktillstånd när man inser hur korkad man har varit och blir en ful mask i nästa liv.Typ.

    SvaraRadera