tisdag 12 februari 2013

USED

   Är fett trööött efter att ha hållit igång som ett...... batteri (kan ej komma på bra liknelse e trött lol) hela dagen, men jag måste läsa lite NO för jag har prov imorgon.
   Appropå NO så är det så sjukt stor skillnad på min kompetens i det ämnet i gymnasiet i jämförelse med högstadiet. Jag var så jääävla bra i NO då, fatta mycket jag satsade. Om jag inte kände att jag kunde allt klockrent kvällen innan provet så kunde jag skriva stödord om typ alla textstycken som fanns om hela ämnet i över en timme, jag var fan SICK, jag skulle aldrig göra något sånt nu! Jag tror att det bland annat var min lärare som sporrade mig till att satsa så hårt. Hen trodde nog att hen var en bra lärare för att hen sporrade eleverna, men egentligen var hen en: manipulativ madderfacker. Insåg det någonstans emellan att man kände sig usel men samtidigt bekräftelsesökande efter varje möte med hen, och att hen blev besviken över mitt VG i NO-nationella (???? jag ba ne nu äre nog).
   Så de höga ambitionerna jag en gång hade i NO var inte så mycket pga eget intresse, utan mest för att jag tillsammans med resten av klassen blev smått smått smått manipulerad varje dag. Det kanske inte är helt igenom negativt att manipulera eleverna till duktighetskomplex, men i efterhand måste jag säga att jag känner mig utnyttjad.
fett utnyttjad chey

!peace hoppas alla har det bra en la escuela! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar