torsdag 11 april 2013

Rolig lista!!

Spännande med listor :)))) det här är niotillfems senaste som jag gör för det var en läsare som förfrågade det (SKOJA)
hur såg du ut för ett år sedan?
Så här jag såg jag ut förra våren, fast det här var nog mycket närmare sommaren än vad det är nu. Vill bara lägga ut den här bilden för jag älskar min kropp på den jag ser så liten och MJUK ut<3 plus att min överkropp ser ut som Lena Dunhams och det gillar jag
vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
"Yo" för att jag säger det när jag är cool dvs hela tiden. jag går runt och ba "yoyoyo yoooo. yo! yoyo yo" på riktigt
har du någon fobi?
Att åka ner i/bada i djupt djupt vatten. Är inte rädd för själva vattnet utan det som finns där nere. En gång sa min brorsa att det fanns fiskar som inte dog av ålder utan som var säkert hundra år gamla och jag har aldrig känt en sån renodlad SKRÄCK innuti mig som den sekunden när jag tänkte mig att det finns någon feeeeetgammal äcklig ful fisk någonstans i världen. 
vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
INTE en spenat och feta ost-pizza från west side iaf! för pizzerian hade just stängt när vi kom dit igår! började gråta 
vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
att jag liknar en snygg tjej som finns! tack så mkt
när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
när någon sa att tjejgruppen var ett bra initiativ! 
vad tror du kommer bli roligast i helgen?
att kolla på seinfeld med melina för det är det enda jag har inplanerat HEH! det kommer bli kul
vilken är din pepplåt för tillfället?
Unwritten - Natasha Bedingfield LUGGE! har lyssnat på den med mina söndriga hörlurar på youtube på mobilen på repeat när jag åker till skolan. min själ sjunger när jag hör den love u

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
kollat på parks & rec! trodde inte att jag diggade den serien så mycket, men säsong tre är SÅ bra, den gör mig så glad att jag vill bazza. vilket jag annars EJ vill skoja :P 
har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
somnat och vaknat bredvid jerry 
vilken rövblick

vad oroar du dig för?
att jag kommer råka bli preggers nästa gång jag kirrar bazz och då kommer jag få ett barn och då kommer jag inte få bazza på kanskeeeeeee 9 år? så jävla DRYGT
vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
özz nujen! han gick förbi mig när han gick från sin föreläsning under Umeå Open och jag ba "Tjaaaaaaaaaa" och han ba "heeeej, hur är läget? :D" jag ba "braa, hur är det själv??" han ba "braaa, ha en bra dag!!" "du med!" vet inte om det var en sån imponerande konversation? men jag tycker det för när jag sa tjaaaaaa var det som att jag verkligen kände honom och sättet han svarade på var det som att han kände igen mig och ba HEEEEEj [vi är polare nu] 
eller är vi mer än polare??? vad försöker han säga med denna bild?!!
vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
att jag fes TRE feta fisar tidigare idag!! det var typ family guy-ljud jag blev helt FLIPPAT CHOCKAD över att jag ens kunde fisa på det sättet??? är imponerad bra jobbat
hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?


jag åt kinderägg ee

har veckan varit bra än så länge?
ja som FAN, har varit med polare och varit en solare (fett rim)! och veckan började bra med att min syrra fixade mig så nu är jag lika glad som förut! likamed asglad!!! allt i livet leker, finns fan ingen anledning till att inte vara glad......... sprid glädje och kärlek allihopa. peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar