fredag 16 september 2011

Ett test som jag gör för att jag = snäll

senast kopierade bilden från google:  A den senaste jag kopierade är bilden ovanför själva frågan men jag vet inte hur jag ska få ner den IAF så kopierade jag den för att jag var sjukt sugen på hamburgare på engelskan idag, så jag gjorde ca 4 statusuppdateringar om hamburgare och valde att forska om New York så att jag kunde googla på "NYC burger"

senast skickade smset: Vi slutar tydligen tolv. Kom till a2029 eller nåt sånt, men jag har inte gratis längre så
vem vill du ha av dessa:



Den blondhåriga. Vill ju ha något att fläta efter själva sexakten if u know what i mean

vad har du döpt dina bildmappar till i din datta: Ellens mapp, Ny mapp, Taizé -11, Tjejmilen -11, Trästock -11

bästa namnen: Knut & Clementine

heta majros eller gunmor i resten av ditt liv: Majros, det låter fett optimistiskt

om du var kille heta dick eller abbas i resten av ditt liv:
Dick Scott

senaste gången du blev panikslagen: Typ när jag inte fick börja teater och allt kändes bajs då trodde jag att den här höstens depression skulle sätta igång men det gjorde den ej. varför blev den här texten fet för? ASSÅ

senaste gången du blev tjockad (chockad):
När det kom en bluescreen och förstörde mina dyrbara minuter med spotify

berätta om din väg till skolan imorse:D:
Jag cyklade..... blev lite varm

att som artistnamn ha DJclabbe eller räkan:
aaaaldrig djclabbe. skulle kunna hete hate-djclabbe-he-shall-die

vilka av dessa män vill du ha:

saddam hussein
eller

"barden"

Alexander Bard för då skulle jag göra honom till min biaatch och raka av honom skägget och limma fast det på huvet. typ upp&ner-look


vad hade du för stil när du gick i femman: ee jag vet inte, alla gamla kläder jag ärvt från mina systrar alltså lite nittiotalskläder, sen hade jag ett par lila glitterbyxor
vem utmanar du att göra denna bra lista!!!!!!!!!!!! jesus, buddha, allah och lady gaga

2 kommentarer: