torsdag 22 september 2011

Torsdag

Igår lagade jag en korvgryta och innuti i den var inget annat än självaste MUTTI! Asså Mutti, äckligaste namnet på konserverade tomater och reklamen som gick för ca två år sedan var en makaron som studsade upp från burken och landade igen med ett plask i den geléliknande Mutti-vätskan. Och jag har ätit Mutti nu.

Trots tanken att jag har Mutti i mitt blodomlopp trodde jag ändå att det här skulle bli en bra dag, eftersom denna torsdag skulle bli en underbar snor- och blockfri dag. Men när jag cyklade till skolan blev jag drabbad av skyfallet nr 1 som blötte ner hela min underkropp. Stört blöt alltså!!!1 Skor och nederdel av klänning och kofta torkade aldrig och det resulterade i att jag var kall och blöt hela dagen och jag fick tillbaka förkylningen som jag trodde att jag skulle få slippa.
Vad säger man? MUTTI!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar