lördag 24 september 2011

I Stöcke

En Taliban i Stöcke
Tog en bushbuss till Stöcke, en litn buss - typ minivan. Skulle möta Elin på en busshållplats innan snickeriet så jag säger till busschauffören ca 1 min innan vi är "Skulle du kunna stanna vid busshållplatsen vid snickeriet?" Busschaufför reagerar ej. Men han hör mig dock. Jag sitter bakom honom i en tyst minibuss - KLART HAN HÖR MIG LIKSOM. 1 min senare kör vi förbi snickeriet och jag ba WTF skulle han inte stanna här?!?! och trycker på stoppknappen. Han stannar vid Stöckeskolan och ba:
- Blir det bra här?
- Ja :) (NEJ FÖR FAN JAG SA SNICKERIET KUKHUVUD, OCH DU SLÄPPER AV MIG VID SKOLAN!!!!)
Måste gå tillbaka längs vägen för att möta upp Elin vid snickeriet och är sur för att 70 % av alla gånger jag åker bushbuss går det fel. Ser en gulli katt som sitter och stirrar på mig och jag ba "heeej puzzy u my only friend<3" och den ba MJAO och springer iväg?!?! jag ba nej SKIT I DET DÅ FITTKATT
Sen träffar jag Elin som gör mig glad igen<3 Älska Elin. HATA BUSHBUSSAR  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar