söndag 20 maj 2012

En kamera här jao

   Jag hade en jättetrevlig Kulturnatta igår, jag gjorde allt från att picknicka i SF-parken till att partta i en pundartrapp osv!!!
   Sen tog jag ju emot andrapris av K-ung på stora scenen, och det var ett diplompapper typ och en digitalkamera!! En silvrig Coolpix s4300 av Nikon var det. Jag funderar på om jag ska sälja den och göra något värt för pengarna (typ resa) eller om jag ska behålla den själv och se det som en sak som passar mig bra just för att jag aldrig skulle lägga ner mina egna pengar på att köpa en ny kamera, eftersom jag redan har en duglig. Jag har inte öppnat förpackningen än, men när jag läser runt på internet verkar den faktiskt väldigt bra! Den är liten och snygg (partykamera ja), har 16 megapixel, touchscreen och spelar in HD-film i 720p.
 
   Alltså ja, den verkar ju faktiskt ganska nice ee...... så jag vet inte vad jag ska göra. Men om det är någon som är intresserad av att köpa den för ca 1300 kr (originalpris 1500-2000 kr) så kontakta mig på superballast@hotmail.com :) En seriös emailadress förresten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar