torsdag 3 maj 2012

Jonah Hills viktnedgång

 
 
   Den bästa frågan jag ställde i 11 dagars-utmaningen var helt klart frågan gällande vad de utmanade tyckte om Jonah Hills viktnedgång. Och jag har också ställt den frågan till typ alla jag har hängt med på senaste tiden också. Olika minnesvärda svar jag har fått har rört sig om att han: ser ut som en fågelbebis nu förtiden, måste ha mycket lös hud, uppenbarligen inte har kunnat stå emot pressen i Hollywood, blivit mer hälsosam, inte blev snyggare efter viktnedgången, har sabbat sin image och kommer inte kunna få lika bra roller, aldrig kommer kunna spela "the hot guy" så det är bara ovärt att han ska försöka se ut som en, m.m m.m!!! 
   Anledningen till att jag tycker att hans viktnedgång är så intressant är för att ingen har diskuterat det. Innan min lilla frågerunda så har jag inte hört någon åsikt WHAT SO EVER om hans nya kropp och det är ju helt galet, för om det hade varit en lika aktuell Hollywoodkomiker som hade gått ner lika mycket som Jonah och var en kvinna så skulle ju det vara världens största sak. Hon skulle tipsa folk om hur man lever hälsosamt, hon skulle diskuteras i varje skvallertidning och på internet och hon skulle vara mer stolt över sin viktnedgång än över sina Oscarpriser.
   Så den senaste tiden har jag alltså medvetet reducerat Jonah Hill till sitt utseende á la You Go Guy-gruppen  bara för att det är så intressant att ingen annan startat diskussionen. Bara för att vända på steken. Och plus att det faktiskt är en jävligt rolig fråga att diskutera! Jag tycker personligen att han har blivit snyggare. Vad tyck du??

4 kommentarer:

  1. hahah, det gör inget! bekräftelse aaaaah<<333
    förlåt att jag bara kommenterar och säger tack detsamma men jag är dålig på att komplimentera och jag säger det här för att jag menar det och inte som en tack detsamma kommentar; du är ju jävligt snygg själv!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha han ser faktiskt ut lite som en fågelbebis!! Och jag tycker han är sötare nu, och även om jag inte tycker han verkar vara bästa skådespelaren så har han helt klart funny bone som funkar i en hel del filmer, och ICKE ATT FÖRGLÖMMA att han faktiskt blev nominerad till en oscar för moneyball, så jag tror absolut att han kommer kunna få roller även om det inte kommer vara varken hot guy eller fat friend. Rolig som rolig, tror inte det kommer göra så jättestor skillnad för hans framtida roller. Särskilt eftersom han redan har blivit större än fat friend-rollen ändå, så.
    Sen såg jag faktiskt en intervju med honom på ellen och där pratade han om sin viktnedgång och sådär och gav lite tips, så han är väl inte helt utanför den loopen heller. men vill påpeka att jag såg jennifer hudson (du vet carries assistent i SATC-filmen och hon är med i dream girls och bah I AM TEEELLLING YOOOU, III'M NOT GOOOIIING) på oprah för nåt år sen och då handlade det ENBART!!!!!!!!! om hennes viktnedgång och bla bla bla, istället för att hon är helt sjukt duktig på att sjunga och faktiskt vann en oscar för sin roll i dream girls. då blir jag bah nu-uh på oprah, hon om någon borde ju veta att vikten inte är det roligaste ämnet liksooooom. Här är en bild på jennifer hudson, som dessutom var bootylicioius och helt sjukt snygg som lite större storlek: http://wentot.com/wp-content/uploads/2010/09/jennifer-hudson-before-and-after.jpg

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa, alltså att han har gått ner så mycket i vikt är ju ändå en ganska big deal eftersom det är ju så jävla mycket han har gått ner, men det har inte diskuteras på samma sätt som när en kvinna går ner så mycket!
      alltså jennifer hudson, det var ju hon som sa att hon var stoltare över sin viktnedgång än över sina oscars och det är ju helt stört hemskt.... speciellt när hon var snyggare innan!! men men hon kanske mår bättre nu:):)

      Radera
  3. Tack ellen :D love ur comments!!!!

    SvaraRadera