söndag 17 mars 2013

SET ME FREE LET ME OUTTA THIS MISERY

   Varför vill jag bara lyssna på 90-talslåtar och gamla radiohits? Det är som när jag hade en period för ett år sen då jag bara ville se filmer som var från 90-talet och som var så halvdana att de skulle kunna visas på en söndagskväll i december. Jag laddade helt seriöst ner filmer som var så dåliga att jag vanligtvis inte ens vill se dem på tv, på samma sätt som att jag lyssnar på låtar på datorn som jag vanligtvis brukar byta kanal ifrån när jag hör dem på radion !!!!!!!1 ?
   Jag vetteFAN vad mitt problem är, det här beteendet har mest troligen något med min barndom och jag göra och det har nog en lång psykoanalytisk kbt-förklaring meeeen jag orkar inte ta reda på den nu LOL :P

Här är två feta låtar anastacia e BÄST:
den här är seriöst bäst shes outta love
den här är också bra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar