söndag 3 mars 2013

Söndag

   Packar till Berlin! Imorgon kommer vi att vara i Berlin. Det är så KONSTIGT att jag om ett dygn kommer att vara i en stad jag inte hittar i, i ett land där de talar ett språk jag inte kan. Kommer inte inse det förrän vi verkligen är där!
   Åker med bästa b-rudarna också, det kommer bli så kul:') OM vi inte dör eller blir kidnappade och sålda som sexslavar. Jag har dödsångest just nu, brukar oftast få det när jag ska ut och resa, så därför vill jag skriva på bloggn min att: jag älskar er alla<3 Och om vi blir sålda som sexslavar så vill jag att ni ska ägna hela erat liv åt att stoppa trafficking. Det får ni också gärna göra även om vi inte blir sålda som sexslavar såklart (men jag tänkte ge er ett konstruktivt tips om ni undrar vad ni ska göra med er sorg och saknad efter de bästa personerna i världen).

sry vi kommer nog inte dö eller dylikt i Berlin men jag måste bara ventilera min ångest hohoho..... :') :'(
Det här är förresten min ärliga reaktion när jag ser reklamen för Sveriges Roligaste Hemvideos på tv för första gången:
naeeej

peace out nu skall vi ta berlin me storm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar