torsdag 5 september 2013

Mobilbilder från Berlin

Här är lågkvalitativa mobilbilder från Berlin! Snart kommer bilderna från engångskameran jag hade med mig!
 vi kom till stora fina vita lägenheten! och hittade ett begränsat utbud av köksutrustning men men
 gick ut och tog drinkar på *kvarteret* fast först gick vi till en bar som vi hade sökt upp på internet som var helt seriöst en bar som kom direkt från MEDELTIDEN. det verkar typ vara någon slags trend där i tyskland?
 beautiful lunch at a sucky place. gå inte till vietnamiska restaurangen som ligger vid colours
 vi gick runt i kreuzberg
 utsikten från ballen! å saknar
 ebba sitter inne vid datorn inne i sitt arbete som en true writer i en poetisk lägenhet med vinflaskan breve
 på judisches museum!
 när vi hade varit ute hela nattn
 hahah elin är en pilot
 hahahah felice är modern harry potter (notera real life ärr i pannan också)
 aaa
 mauer park!
 go stämning där
 gustaf köpte en lampskärm på marknaden som félice råkade putta ner i marken och SATAN vad det blixtrade till i gustafs ögon. som om hon hade dödat hans mama och serverat honom vattnigt kaffe på en och samma gång!
 när vi hade shoppat på primark
 va hände härååå
 spännande second hand-affär!! kunde kolla hur länge som helst
 denna hund kände jag väldigt mycket för. kolla hens fucking ögon:') typ mitt själsdjur! men var för dyr och stor för väskan så he blev inget mellan oss
 cool
 vi hängde på bästa hipsterfiket! kommer inte ihåg vad det hette nu dock, men det låg i kreuzberg-köllner eller vad det hette!
 varför har vi inte såna här hus i umeå?
 elin suger in félice med sin pu$$ay
 vi bada!
 siri tatuerade sig!
 här är jag och en kopp. när jag just hade tatuerat mig *iiiiiih glad*
 typ enda gruppfotot jag har! sista kvällen! 
 *går på toa* KAN INTE FATTA ATT JAG HAR EN TATUERING NUUu
 ebba embracar the power of the bdsm pussy 
i bilen till flygplatsen goodbye berlin :') .........4 this time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar