onsdag 18 maj 2011

Risifrutti

Idag har mamma köpt hem fem risifruttis! Något fett värt extrapris på affären tror jag. Å risifrutti, du har varit min favvosörja så länge jag kan komma ihåg det!
När jag var liten och åt risifrutti brukade jag blanda ihop sylten med den vita kleggan och av någon anledning låtsas att jag åt en aphjärna. För det hade jag sett att de gjorde på en Indiana Jones-film. Kolla bara på bilden hur äckligt det ser ut!! Saken var den att även om jag intalade mig själv att jag åt en aphjärna så slutade jag aldrig äta - eftersom är det ÄR SÅ GOTT!
Jag älskar fan risifrutti! Den som ger mig fem stycken till knullar jag. Så nu vet alla som läser min blogg att om man vill ha mig i säng inom fem minuter ska man köpa mig fem stycken risifruttis (efter fem minuter har jag slurpat upp dem och är redo för lite rajtan tajtan).
Vill bara poängtera att jag inte hoppade i säng med min mamma.
Men med vem som helst annars lixommm!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar