tisdag 3 maj 2011

Ung vänster-möte

Ikväll var jag som sagt på mitt första Ung Vänster-möte och det var hur trevligt som helst! Det känns asbra att ha en hel grupp med samma åsikter som jag istället för att spendera hela mina dagar med omogna högstadiekillar som inte alls fattar vad min ideologi handlar om. Verkar vara ganska mycket träffar också som jag kanske får dra med mig Elin på lite, vad sägs som det?!

Saker som gjorde mötet sämre:
  • Jag cyklade ju till Berghem till lokalen men jag virrade runt där ett tag innan jag hittade den så när jag kom dit var jag väldigt svettig och nervös i allmänhet. Sen när jag satte mig vid bordet där alla satt så fick jag värsta nervösa reaktionen!! Det var udda, för alla betedde sig välkomnande och glatt osv. Ibland får jag bara Nervösa Reaktioner, och det är alltid tillfällen där det verkligen inte passar. Jag vet inte om andra människor märker det, men jag tänker på det jättemycket. 
         Det som händer med min kropp när jag får Nervös Reaktion: Svårt att svälja, mycket salivavsöndring,   rodnad, handsvett, stela muskler, mycket blinkningar (tårögda ögon om jag har otur) ETC. Jag dör om de andra på mötet märkte att jag betedde mig konstigt, de måste tro att jag är ett socialt missfoster?! Aja.

  • En tjej som heter Annika vars blogg jag har följt i säkert 2 år nu är medlem i Ung Vänster. Det visste jag (har ju läst det på hennes blogg) men jag känner mig hur stalker som helst. Tänk om hon vet om att jag har läst hennes blogg i flera år?

  • Som sagt.... så luktade jag svett. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar