lördag 25 juni 2011

Att lyssna på en DJ sent på midsommarafton

Det var en historia jag ville berätta för Elin, men jag hann inte eftersom jag satte cola och chips i halsen medan vi spelade The Sims 3 och det var så kul för våra gubbar hette Pimp Bear och Fattie-Bomba och deras fisk hette Mini-dick. I alla fall här är den:
På midsommarafton  när vi åkte bil hem sent på kvällen så hade vi på P4 och där var det någon låtmix vi bah "K nice det här kan vi väl lyssna på". Men DJ:en var hur konstig som helst, han kom alltid in med små kommentarer och tillägg till låtarna typ "KÄRLEK!!!!" mitt i en refräng som innehöll ordet Love. Man bah a kärlek. Han trodde verkligen att han den coolaste DJ:en i världen?! Svaret är nej, han var inte cool, han sändes sent på kvällen på P4 av den enkla sanningen att han var pinsam. SEN när han skrek "MOSQUITOS!!! Akta myggorna sticks!" mitt i en lite crazy disco-latinolåt så kände jag igen den fetäckliga stämman och insåg att det var Clabbe! Det var därför han hade sagt "Vem är det som är DJ ikväll? Är det DJ CLABBE *tokig radioröst* eller är det God? Hehe, det där var ett litet skämt eftersom nu ska jag spela Pinks God is a DJ."
Här är en av alla äckelbilder som finns på Clabbe. Mannen med de ådriga händerna och den äckliga rösten. Kommer ni ihåg när han var med i Idol och alltid fällde snuskgubbe-kommentarer som "Du ser ju riktigt bra ut, det är ju ett steg närmare rockstarlife" eller "Du har en av de tightaste fittan jag någonsin sett i det här programmet!" Visst, han kanske gills som ett kulturarv nu när han officiellt är den äldsta DJ:en i världen men jag säger bara: DOWN WITH CLABBE

2 kommentarer:

  1. "Du har en av de tightaste fittan jag någonsin sett i det här programmet!"

    OFTA HAN SA DET
    en av de tightaste fittan ba JAPP

    SvaraRadera
  2. hahaha ne försökte bara måla upp Clabbe Tha Creep på bästa sätt antagligen!!!!!!!!

    SvaraRadera