tisdag 14 juni 2011

Sjuk tisdag

Idag är jag hemma eftersom min hals värker så sjukt jävla mycket. Är ganska död efter en förjävlig natt.. Det är svårt att hålla reda på hur stor del jag var vaken eftersom jag halvsov ganska mycket och vaknade till så fort jag somnade. På morgonen vaknade jag med slemmig och öm hals och värk i hela kroppen. Förresten sov mah secret lover boiii över hos mig inatt och det var ju mysigt men egentligen inte så värt eftersom det var asdrygt att försöka sova i samma minisäng som honom när jag var sjuk?! Aja aja.
Här är jag idag wehoo!!! Jag passar på att baka min feta tårta till imorgon på skolavslutningen. Den är klar nu och den blev finare än senast jag gjorde den men chokladglasyren ligger ändå typ över hela diskbänken inge gott:S
I alla fall, nu måste jag gitta!! Hoppas jag kryar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar