torsdag 2 juni 2011

Minilov

   Idag serverade jag mat till konfirmander från Mariakyrkan vid Nydala med Anna, sen stack jag hem för att vila upp mig (=somna med en bok på ansiktet) och efter det besökte jag pappas inflyttningsfest. Hittills är jag ganska nöjd med min dag. Delvis eftersom jag känner mig så himla hemma i outfiten jag har - stora smycken, sköna byxor, rosa tröja och uppsatt hår. Det är liksom jag i ett nötskal, för jag gillar rosa och måste ofta sätta upp mitt hår i en snodd eftersom jag orkar aldrig duscha det lol.
   Jag älskar helgerna innan sommarlovet, för det är som ett litet smakprov på hur sommaren kommer bli. Om jag skulle gå efter de senaste dagarna så kommer alltså min sommar bli folkrik, aktiv och fylld med go mat heheh. DET LÅTER VÄL BRA?
   Nu ska jag äta sushi, bitches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar