måndag 30 januari 2012

Stolt medelålders sextonåring

Elin kommenterade på inlägget Lördag att jag var en svennemorsa. MEN då ska ni få höra något svennemorsigt som hände mig i eftermiddags: Jag gick från skolan och tänkte på alla goa saker jag skulle hitta på när jag kom hem som tex att dricka en kopp kaffe med en bit mörk choklad till och sortera tvätten.
VAD HÄNDE!!! Typ precis något min mama skulle tänka.
Och det värsta är att jag gjorde allt det där när jag kom hem.
Har varit på sminkning på Body Shop idag. Väldigt skönt att sitta och bli ompysslad, men inte riktigt min stil. Dock lite svennemorse-stil! Hiss på det. Hiss på att jag lyckades fånga den essentiella svennemorse-andan på denna bild.

3 kommentarer:

  1. hahah så jävla roligt bara!!! love svennis!!

    SvaraRadera
  2. Här kommer en svennemorsekommentar från din svennemorsesyster: OJ vad sminkad du såg ut! Eller det kanske bara är ljuset som gör det... Men jag tycker då att du är så fin, så fin utan smink eller med sån där eyeliner som du brukar ha! DU DUGER PRECIS SOM DU ÄR UTAN MASSA KLADD I ANSIKTET!!
    Eller som mormor brukar säga: "... Nämeh! Har du målat dig?"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, jag vet det var jättemycket smink! när jag satt och blev sminkad så såg det helt okej ut och jag ba blå ögonskugga är väl fint och lite läppglansis är ok hehe osv. men sen när jag såg mig själv i spegeln utanför affären såg jag assminkad ut! ser ut som en svennemorsa på utgång.

      Radera