tisdag 31 januari 2012

Top model Sverige

  Ååå tagga Top Model Sverige!! Det verkar ju som att de har satsat på det den här gången och det verkar fett lovande! Programledarna verkar lovande (fabulous, hippa osv)... Så länge de har en bra kunskap om mode och lägger stor tyngd vid personlighet och alternativa looks är jag nöjd, som Tyra gjorde i början av amerikanska Top Model. Om de bara går efter snygghet och vad som säljer bäst är det ju mest bara plågsamt att kolla på.

   Apropå snygghet så gjorde jag mig ganska snygg imorse! Steg ju upp en hel timme innan jag skulle åka, så jag hann göra mig klar i lugn och ro. Det kändes som en ~helt ny värld~ i jämförelse med att vakna fett sent och komma fem minuter varje sent till skolan varje morgon.
  Det här är förresten enda bilden av mig idag. Togs precis när min bubbla spräcktes (därav chockade men halvslutna ögon). Märk uppiffning så som plattat hår/rosa läppstift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar