lördag 19 januari 2013

lördag

Anna klippte mig igår!! Skönt! Desto kortare hår = skönare, enligt mig. 
olalalaa vad jag är trött psykiskt den här helgen, läser en bok om inre frid etc, vilket jag tycker är fett intressant, men jag vet inte om jag är redo för det än. shit...... aja 2 heavy 4 tha blog tror jag

Kan iaf tipsa om en serie som finns på svtplay som heter Kappelin i Europa, som jag tycker är huur mysig som helst! Kultiverade Kappelin som jag tycker verkar vara en asbra reporter reser runt i Europa och snackar med en massa olika människor, och varje avsnitt har ett tema typ "Vad är gemensamt för Europa?", "Vad tycker Europa om svenskar?" osv. Jag älskar att kolla på det och få intryck av andra länder och olika människor, blir så himla sugen på att resa runt då!! Kolla först avsnittet här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar