onsdag 23 januari 2013

Onsdag

   Idag har jag varit på skolan (eloge) och jobbat intensivt med planeringen av jämställdhetseftermiddagen som Tjejgruppen ska anordna på Midgårdsskolan! Den kommer bli FET och det är som alltid jättekul att göra saker med alla smarta tjejer i Tjejgruppen:)
   Idag har jag förövrigt också sett ut och känt mig som en riktig power lesbian from the 90's. Har ingen bra bild på mig själv, men dock har jag det på the power lesbians som presenteras i SATC säsong 2.
första gången jag såg det jag ba "så förolämpande!", men nu när jag har KÄNT mig som en så känner jag mig fett cool såklart??? finns he nå bättre att va än en sk "power lesbian" så SÄJ 

Här är en bild som representerar min dag/min sinnesstämning/mitt liv:
med denna bild ville jag kommunicera "lol jag kan ta dig i alla debatter men jag orkar ba inte"
tror att jag ska skriva så: i min debattartikel till svenskan

Hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar