torsdag 1 augusti 2013

women of the world take over cause if you dont the world will come to an end, and it wont take long

så sweet låt att lyssna på i evigheter (ps snygg stillbild i videon?!).

tankar om women of the world:
- konstnär i k-special  som sa att "varje kvinnas framgång är alla kvinnors framgång"<3
- hur vackert systerskap är och hur jag längtar till att ha ett riktigt kvinnligt (dvs politiskt) samtal med mina tjejkompisar, Tjejgruppen eller på ett självförsvarspass! känslan efteråt alltså<3
- att i Kobra-avsnittet om en manlös värld var en slutsats att om det bara skulle finnas kvinnor så skulle det fortfarande finnas girighet, korruption och förtal, men inget fysiskt våld. och det kanske är löjligt, men jag slappnade av så mycket när jag hörde det. å jag önskar att det inte fanns något fysiskt våld. fatta många som äntligen skulle kunna slappna av<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar