tisdag 5 juli 2011

Fest hos Ellen ?!

Mange kom igen nuu!!
Typ hela min livstid har alla vuxna (mama, papa, mor- och farföräldrar) sagt till mig att vi inte ska skriva ut saker på internet. Speciellt inte skriva "Jag är en 15-årig tjej och just nu är jag ensam hemma hihi!" på en skärm på apberget för då kommer alla i hela Umeå crasha huset och ha fetaste festen. Man ba vem FAN gör det egentligen?! Tydligen jag. För NU skriver jag fan ut på internet att jag är redo att ha fest under onsdag eller torsdagkväll. Är någon sugen på det? Isf har någon en utköpare som jag kan köpa spritn av? Ba ring mig baby! (Fast vem vet, mina kompisar kanske har slutat läsa min blogg så då kommer jag behöva ringa runt ändå.)

PS. Jag är så jävla död om min mama (mot all förmodan) har hittat min blogg på något sätt. Fyfan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar