söndag 24 juli 2011

Hemma från Skellefteå

Nu är jag hemma från Skellefteå och en helg på Trästock med mina polare! Bilder kommer senare när jag har framkallat filmen från min engångskamera/fått bilder från alla andra.
Under resten av kvällen ska jag börja se på The Inbetweeners, någon brittisk serie, för att slippa tänka på allt som har hänt i Norge. Jag blir så sjukt deprimerad när jag tänker på det, att så många ungdomar har dött och att det känns så nära. Men också att det är så många människor i krigszoner som lever under samma förhållanden varje dag, vilken terror och skräck de lever i och att inte lika många människor uppmärksammar det.
Bara 11% kvar av första säsongen tills den är nerladdad, måste bara vänta ett litet tag tills jag kan sluta tänka på det här. Det får mig att tänka på all olycka i världen och jag orkar verkligen verkligen inte leva då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar