torsdag 7 juli 2011

Operation Tjejmilen

Hallå alla nya läsare (16 unika besökare idag, vad HÄNDE liksom?!). Har lite mixed feelings över att folk jag känner har hittat hit eftersom jag inte har censurerat några av mina tidigare inlägg. Är oroad över att min värsta farhåga ska uppfyllas: att föräldrar/lärare/stalkers ska läsa min blogg. Då ligger jag fan illa ute.
I alla fall så påbörjade jag Operation Tjejmilen idag genom att fara ut och jogga!! Det gick ganska bra i början men sen så orkade jag inte längre så jag gick en bit, men sen märkte jag att ett flugmoln förföljde mig så då sprang jag råsnabbt! Min plan för att förbättra kondition fram till början av september är att springa tre gånger i veckan och gå på promenad resten av dagarna. Och inge röka. Undvik all slags röka, inte ens när jag är:

  • ledsen
  • glad 
  • hungrig
  • mätt
  • berusad
  • och inte ens när jag dricker kaffe


Varför gör jag ens så här mot mig själv?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar