söndag 11 december 2011

En hyllning

   Att snacka om komplex på sin kropp kan väl vara bra; för att få uppmärksamhet & bekräftelse och för att starta konversationer. Men egentligen kan man uppnå samma saker genom att göra motsatsen - att hylla sin kropp!! Och det är ju fett mkt bättre eftersom då börjar folk se hur jävla snygg man är istället för att uppmärksamma alla brister. Plus att stämningen blir lite roligare.
   Så för att vara en motpol till alla brudar som lärt sig hela sitt liv att man inte kan vara nöjd med sig själv och bara kan klaga på sig själv, så skriver jag ett inlägg för att hylla min kropp. 
Här är jag (och ett cp till höger) och min 1,59 m långa kropp och den är sjukt fin. Blek, mjuk och ganska vig. 
Mitt överskottsfett är riktigt mysigt och väldigt snyggt. De finast kroppsdelarna är mina armar som är lite rundade, nästan som Elsa Billgrens, och min mage som har en navelpiercing som gör min mage till den coolaste magen i hela världen.
Egentligen har jag aldrig fattat det dåliga med att ha ett extra fettlager. Så länge man mår bra är det ju inget fel. Bara för att idealet är att man ska vara så smal det bara går så betyder det inte att mullighet är något dåligt. Det är ju assnyggt!! Och finns det något ärligare än en liten dubbelhaka som bara skymtar när man skrattar?

2 kommentarer:

  1. I love it!!! Du har sjukt fin kropp, och det där med ett extra lager fett har jag fått vänja mig vid den senaste tiden! I början var jag missnöjd och kände inte igen mig själv, men nu har jag tränat bort det allra värsta som fick mig att se ner på mig själv, och nu väger jag förmodligen inte lika lite som jag gjorde innan jag åkte till London, men när min garderob är uppdaterad att passa min nuvarande kropp så mår jag mycket bättre! När allt passar och smiter åt min lite för stora rumpa på ett sjukt snyggt och sexigt sätt så gör det faktiskt ingenting, jag är bra som jag är och sexigare än dom allra flesta! Jag är så stolt över dig som vet vad som är viktigt i världen, puss på dig!!

    SvaraRadera