lördag 3 december 2011

Lördag


 Sitter och drar ut på tiden innan jag måste städa lägenheten. Genom att tänka på hur jag skulle se ut i botoxläppar. Skulle inte passa mig så bra, men annars är det snyggt (om det är snyggt gjort tycker jag faktiskt att det är en snygg look, sry mama för att jag inte är pk)
Sen blir jag fett tårögd av att läsa Tusen gånger starkare, som faktiskt är jävligt mycket bättre än när jag påbörjade den i sjuan. Man kanske måste fatta genus lite för att bli riktigt sur av den

Den får mig att tänka på terminen i sjuan när jag gick på Grubbe. Helt otroligt hur folk betedde sig mot mig där, de trodde att de hade rätt att kommentera och nedvärdera mig hur de ville bara för att jag hade en ful  sidecut. 
   Gu se skönt att jag bytte tillbaka till Västangård, för annars skulle jag troligen vara helt förstörd just nu. Ingen som känner mig nu skulle känna igen hur jag betedde mig på skoldagarna, jag hade ingen livsgnista what so ever. EN dag betedde jag mig som jag vanligtvis brukar och då fick jag höra av en klasskamrat att jag var ovanligt glad. Så jävla tråkigt liv alltså.
    Å fyfan vad jag skulle vilja gå tillbaka i tiden och ba skrika alla skitungar som sa att det såg ut som om jag hade "fastnat med håret i gräsklipparen" rakt i ansiktet. Blir så sjukt jävla arg när jag tänker på det, känner hur adrenalinet PUMPAAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar