fredag 16 december 2011

God jul bitches

   Det är jävligt mysigt med fina ljus när det är mörkt och att lyssna på tusentals versioner av jullåtar som passar alla och ha en fin tradition med familjen. Men annars är jag inte så jätteförtjust i julen i allmänhet. Så istället för att sprida ut julstämning lite här och där över min blogg så ska jag komprimera allt om julen till detta inlägg och ge er det finaste julkortet jag har sett.
   Det är gjort av Karin som driver bloggen Karins konstgrepp. Om ni inte har varit inne och kollat på hennes blogg någon gång så måste ni göra det! Jag tycker att hon är så jävulskt ball. Hon har tatueringar, ett aaasfint hem, vettiga åsikter och en shop där hon säljer vintageklänningar och egengjorda accessoarer. Bäst. Den länken till alla ovetandes där ute blir min internet-julklapp till er alla läsare!! Puss happy x-mas ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar