fredag 16 december 2011

Fredag

 Idag har jag också varit hemma från skolan för att jag mådde dåligt imorse. Egentligen har jag inte varit assjuk under dagen men....... när en ligger i sängen och mama frågar om jag klarar av att gå i skolan idag också så väljer jag att utnyttja tillfället lite och spendera en dag till med att bara ligga i soffan och kolla på American Dad. Vem gör inte det liksom
 Ligger efter i skolarbete men read my face i dont give a fuck bitcheess. Istället för att plugga matte när jag har astråkigt sminkar jag mig istället, bara för att fördriva tidn.
Förresten så fick jag just ett samtal om en kurs i januari för att bli feministiskt självförsvars-instruktör! Så jävlaa kul, är sjukt taggad!! Så just nu är jag en shappy blogger, som ni kan se på denna bild med mina fina tänder.

1 kommentar:

  1. Vad långt hår du har fått!!! Och EEH INSTRUKTÖR!? SJUKT NAJS?!?!

    SvaraRadera