lördag 31 december 2011

Gott nytt slampigt år!

   Gott nytt slampigt år på er alla! 
   Känner mig lite trött på allt slamp-hat jag har upplevt på internet på senaste tiden, som tex nyckel-teorin. Så jävla puckad teori. Min fitta är inget jävla lås liksom! Som jag så bra uttryckte det på någons facebookstatus: Även om nyckel-teorin är ett skämt bidrar den till en störd syn på manligt och kvinnligt, som om kvinnor går runt och håller på sin sexualitet och att männens enda intresse är att få ligga med hur många som möjligt. En aktiv, sexuellt driven man och en passiv, asexuell kvinna. Det stämmer inte med verkligheten utan är föreställningar som främjar könsroller och könsbundna beteenden.
   Väldigt många är medvetna om inställningen att slampiga tjejer kallas madrass/hora och att slampiga killar kallas typ hingstar/hunkar/cool_boiz och att den inställningen borde motverkas. Samtidigt kan de främja den inställningen när de sekunden efter framställer kvinnliga slampor som något negativt genom att snacka skit om dem, undvika att identifiera sig med dem eller lägga t.o.m lägga skulden för sexuella trakasserier på dem.
   Som underbara Liv Strömquist skriver en av sina serier så uppstod den här inställningen under borgarnas tid på 1800-talet då kvinnor hade sex som "utbytsvara" för att få lägga vantarna på de rika männens cash efter giftermål (vilka är det som är horor egentligen lol). Kvinnor som då låg runt med männen utan att gifta sig med dem sabbade ju för de oslampiga kvinnorna. Surt för dem kan man ju fatta (extra surt när de måste vara så sexuellt frustrerade), fast den här situationen gäller ju inte längre, så varför finns inställningen kvar?
   Jag nedvärderar inte tjejer som väljer att inte knulla runt av olika anledningar, och jag menar inte heller att knulla utan koppling till känslor är idealet. Men jag är bara så jävla trött på allt slamp-hat. Det är dags att vi accepterar och är stolta över kvinnlig slampighet! Låt alla knulla vilka de vill liksom. Så länge alla i akten är med på det och det görs på ett säkert och schysst sätt så kommer det inte skada någon!
 Och som en självklar avslutning på ett långt inlägg så kommer en lite utmanande bild på mig hehehe.. ;) Nu vet jag hur jag kommer se ut när jag är 40 år och Umes största slampa
Och här är en bild på mig när jag skrattar åt mina egna webbcamfoton. Å jag är ju för rolig. Önskar er alla ett gott nytt slampigt år! 

2 kommentarer:

  1. JAG ÄLSKAR DIG<3333333
    /KARKINOS

    SvaraRadera
  2. Tips på BILLIGA sexleksaker intimleksaker.com
    Har köpt anal dildo på intimleksaker.com
    Köpt Kamagra från www.intimleksaker.com
    Rekommenderar intimleksaker.se och www.sextoyonlinestore.com

    SvaraRadera