söndag 15 april 2012

Årsdag

 Tja tjaa bitches, här kommer mer egobilder!! vad annars liksom
 Idag firar jag faktiskt årsdag med rött hår!! Och alla som har känt mig mer än ett år vet att jag har behållit den här hårfärgen en lång tid för att vara jag, som brukar ändra hår så ofta att släktingar knappt känner igen mig när vi träffas på stan. Men jag känner mig så sjukt bekväm i rött!! Lubb u red
I brevet jag skrev till mitt Framtida Jag från när jag var typ 13 som jag öppnade på min 16-årsdag stod det tom att mama just hade försäkrat mig om att jag skulle tappa mitt hår innan 16 års ålder för att färgade det så mycket. MEN NEJ, jag tappade det aldrig!!! Förflutna mama är så JÄVLA ÄGD!! 
(Rekommenderar förresten alla att skriva ner aktuella framtidsdiskussioner till era Framtida Jag, väldigt värt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar