söndag 22 april 2012

Söndag

Idag har jag varit i kyrkan med Karin och agerat hjälpledare, det gick faktiskt fett bra!! Sen har jag spenderat resten av dagen med diverse söndagssysslor..... bla varit ute och sprungit. Och då hände den mest underbara saken: jag blev fett slemmig i munnen, som man brukar bli när man springer, och när jag, som alltid är så usel på att spotta, böjer mig fram och ska försöka spotta ut detta fräscha slem så hamnar det RAKT PÅ sladden till mina hörlurar. Och den här jävla slemmiga loskan liksom lindar sig runt min lilla tygbaserade sladd.... jag ba:
.........brilliant

det var nog månadens äckligaste händelse. Vad är eran äckligaste händelse den här månaden? :) plz share i kommentar<3

1 kommentar:

  1. Jag är så äcklig så många gånger om månaden att jag inte kan välja bara en sak. Men i helgen tvättade jag mina sängkläder för första gången på nästan fyra månader. Det är väl kanske lite snuskigt.

    SvaraRadera