torsdag 5 april 2012

Emosarnas nationaldag - Skärtorsdagen:)

   Kolla, jag har äntligen piercat näsan!! WEHOO!!! Känner mig glad och ball och het och..... helt enkelt RebEllen just nu. Fan, min blogg borde heta det! RebEllen.
   Appropå blogg, här är adressen till min tumblr: picklejuicecosmo.tumblr.com 
   Det är en väldigt ful design på den just nu, så det gör ont i mitt hjärta varje gång jag går in på den. Fast den är ganska rolig, och det är fett kul att skriva små kommentarer under alla posts jag rebloggar ba: "tihi so true :P" Jag försöker liksom ~delta i tumblr-humorn~ men jag känner mig ganska n00b hittills..... blir plötsligt typ osäker på hur man skriver på engelska:'(
   Aja, VEM BRYR SIG om min tumblr, jag ville bara skriva det där så att ingen skulle dissa my little baby.... började blogga där igår, men känner mig redan personligt bunden till den<3

2 kommentarer: