måndag 2 april 2012

Coraline

   Jag såg Coraline igår och den var huur bra som helst! Satan så snygg och fantasifull den var, och historien var typ tusen gånger bättre i filmen än när jag läste den när jag gick typ i femman. Men jag tror att jag inte fattade så mycket av den då, jag läste den typ på engelska eller nåt sånt.... så det förklarar ju en del.
  Soundtracket var fett skönt, tex upptäckarlåten eller the other farsa-låten som är min personliga favorit:
Alltså jag blir bara så jävla FASCINERAD av hela filmen!! Fatta att man kan skapa sånt här........ med sina händer....... det kanske är ett framtida jobb för mig som ju faktiskt går ~bild och form~. Fast det känns som att om jag skulle börja arbeta med att giva typ tre års tid till en dockfilm så skulle jag:
1. Få dålig hållning
2. Bli asocial och därmed
3. utveckla en konstig humor som typ bara går ut på att skämta om djur och dockor och slutligen
4. bli schizo

Såatteee nae

2 kommentarer:

  1. Åh, den är så himla fin! Älskar den filmen<3<33

    SvaraRadera
  2. den är så jävla bra!! älskar särskilt mr bobo han är ju asbra

    SvaraRadera