måndag 23 april 2012

Måndag

   Idag har jag tänkt mycket på sleep paralysis........ såhär ser jag ut när jag tänker på det:
innerligt chockad dvs
   Här är länk till 9gag-inlägget som presenterade idén för mig (obs, läsning som kan göra en skraj för att sova). Det är bara en sån sjuk tanke att det är möjligt att försätta sig själv i ett sånt tillstånd och att hjärnan kan spela såna trick på en. Och jag blir typ helt överväldigad av hela tanken att kunna styra sina drömmar och ha en utomkropps-upplevelse och att hjärnan kan hallucinera saker... det är så jävla STORT, fattar ni att det är början på hela ens undermedvetna?!?!?!?
   Asså herregud, jag borde inte få läsa runt på internet om sleep paralysis och en massa drömteorier, för då blir jag alldeles för skraj och alldeles för filosofisk!! Och jag vill inget mer än att prova på det, samtidigt som jag inte ens vill sova när jag läser om det.... åå, tankarna går i cirklar

2 kommentarer:

  1. jag har också läst det där, vilken jävla mardröm!!!!!!! fast ändå coolt, fast näe, jag vill inte...

    SvaraRadera
    Svar
    1. asså jag vill bara prova för att se hur det är....... kommer på mig själv med att försöka hålla mig vaken och uppnå det varje gång jag ska somna/vilar och sen jag ba NAEJ

      Radera