måndag 9 april 2012

Måndag

Jag sov från 00.10 till 14.10 inatt och att sova 14 timmar fuckar verkligen upp ens kropp ska ni veta!! Har känt mig konstigt snurrig och lite deprimerad hela dagen. Och sen drömde jag också att jag kollade på ett avsnitt av Seinfeld där Jerry och Elaine hade ett lyckligt, okomplicerat förhållande och jag ba "hur faaan kan de ha ett lyckligt förhållande?!?!?!" och då drog jag av någon anledning slutsatsen att om Jerry och Elaine kan ha ett lyckligt förhållande så kommer jag aldrig kunna ha det:'( Å sad times varför är alla tsm......... tom neurotiska seriekaraktärer i mina drömmar

2 kommentarer:

  1. Hahahaha ååh, Jerry och Elaine <33
    Råkade se sista avsnittet av Seinfeld igår, det gick på tv.... frustrationen när Elaine inte erkänner att hon alltid har älskat Jerry, HUHUHUUUU

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa, jag råkade fan också se det!! men jag fattade inte det, har hon alltid älskat honom?! det känns som att jag sanndrömde där...........

      Radera