onsdag 10 oktober 2012

Födelsedagspresenter osv!

Här ska ni få se alla presenter jag har fått på födelsedaga min. (Vad är syftet med det kan ni undra. För att: det är en bloggsyssla? Bloggen ska veta allt?? Jag vill skryta??? Ni ska bli avundsjuka???? Visa uppskattning till gåvorna jag mottagit?????)
Detta är en samlingsbild med det mesta!! Torka aldrig tårar utan handskar, Feminist Ryan Gosling, mörk choklad, en litn flaska, en massa cash, presentkort på Bodyshop, samt finfina födelsedagskort! Mina favoriter var HELT klart den glittriga hästen av Helena och Alexander, den heta hunken som häller två vattenglas över sin bara överkropp av Elin och det rosa prinsesskortet från pappa och Josefin för att det var "svårt att hitta könsneutrala kort" hahaha. 
Sen fick jag en nunnedräkt från Helena och Alexander också, hahah! JAG I ETT NÖTSKAL skulle man kunna säga:P
 Plus denna mobil!!! :') 

MEN det viktiga med födelsedag är ej en massa materiella grejjor, utan att få extra anledning till att fira med sin närmsta!! Och jag har verkligen haft jättetrevligt både på släktfika i helgen, samt idag. Hade ju ett trevligt (som vanligt) Tjejgruppsmöte i eftermiddags som satt väldigt bra! Så jag har verkligen haft en jättebra födelsedag:) (ansträngd bloggbild)
och nu ska jag göra det jag älskar mest - käka tårta och titta på Girls

Tack för mig och tack för alla gratulationer på fejjan<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar