tisdag 2 oktober 2012

Frågestund!

   Just nu har väldigt många bloggare i min sällskapskrets frågestund, men det är ju egentligen inte en anledning för mig att förtrycka min EGEN (nyskapade) önskan att ha en frågestund på denna blogg. Det enda jag behöver göra för att hålla i en lyckad frågestund är ju att övertala mina läsare att ställa frågor till mig. SÅ varför ska Du ställa frågor just till mig, istället för att skita i min frågestund för att du är trött efter att ha skrivit tusen andra frågor? Jo för att:
1. Du vill veta vissa specifika saker om mig (vilka saker? Detta är också en del av bruksanvisningen "Hur en skriver frågor till frågestund på blogg?")
2. Jag fyller år snart!!!
3. Jag bjuder på dessa bilder bara för Din njutning:
en romantisk:
 en fin:
 :')
en rolig:
 och en webcam såklart:

5 kommentarer:

  1. Exempelfiera din humor! (en uppmaning, ingen fråga)

    SvaraRadera
  2. meningen med ditt liv?

    SvaraRadera
  3. 1. Vart fan fick du den där teckningen på mopsen ifrån?
    2. Varför har inte jag den på väggen i min lägenhet?
    3. Jag vill ha den? (australiensk version av en icke-fråga men ändå ställd som en fråga för det är så dom pratar?)
    4. Vad är det bästa med dina coola syskon?
    5. Äger du någon sorts sexleksak?
    6. Är det jobbigt att styla ditt hår på mornarna i den där frisyren eller lägg he sig bah perfekt? (obligatorisk hårstylingsfråga som alla stora bloggar får, ju)
    7. Vad skulle du göra om en homosexuell, råhet kvinna kom fram till dig och bjöd med dig hem på lite vahettere... vahettereee?
    8. Minns du den reklamen för korv när dom bah "ska du med upp på lite vahettere... vahettereeee...." för dom kunde inte komma ihåg namnet, men så fick killen typ en örfil för att tjejen trodde att han ville knolla. Men sen fanns det faktiskt en annan version av reklamen där hon bah "åh, ja, gärna!" men sen var värsta besviken för att han menade korv och hon var sugen på LITE ANNAN KORV YOU KNOW HEHEHE, och det är ju bra och jämställt för tjejer vill ju också ha korvar av alla dess slag! Kommer du ihåg den reklamen?
    9. Om du fick välja en person, död eller levande, att slicka i ansiktet, vem skulle du välja?
    10. Det här var väl rätt bra frågor?

    SvaraRadera
  4. 1. Om du hade en apa vad skulle du göra med den då
    2. Vilken är den läskigaste disneyfienden och varför
    3. Vad tycker du om den här bloggen http://spybaroxen.blogg.se/

    SvaraRadera
  5. Vad är din högsta dröm som ska hända med 1: samhället 2: dig själv?
    Bläck eller blyerts?
    Vilken tror du är den person som haft störst inverkan på att du blivit som du är idag?
    Tänker du mycket på hur du uppfattas av andra människor utifrån vad du har på dig för kläder?
    Din favoritoutfit?
    Pest eller kolera?

    /anonym grabb

    SvaraRadera