onsdag 3 oktober 2012

Svar på frågor (men ni får fortsätta ställa om ni vill)

Anonym: Exempelfiera din humor! (en uppmaning, ingen fråga)
Ja, jag antar att min humor syns både i bloggn min och på min tumblr, fast där handlar det ju mer om vad jag tycker är roligast av tumblrs utbud;);) Annars tycker jag att snacka norrländska kan tillföra en rolig touch i vardagen, så jag gillar Bettan och den här videon är så sjukt rolig och konstig:
Och sen är den här bilden så rolig på alla sätt....... :') rökande fisk utklädd till kyckling

Anonym: meningen med ditt liv?
Att ge kärlek, kämpa för rättvisa, njuta av allt det goa livet har att erbjuda men hitta en balans<3<3 Fast det är ju enklare sagt än gjort!!

Ingrid: 1. Vart fan fick du den där teckningen på mopsen ifrån?
Det är Alvas oljemålning som hon målade till en slututställning i trean. Hon lät mig haffa den när vi skulle hämta hennes tavlor från skolan;)

2. Varför har inte jag den på väggen i min lägenhet?

För att fråga Alva/jag funderade på att skicka den till dig men sen så tänkte jag ne hehehe
3. Jag vill ha den? (australiensk version av en icke-fråga men ändå ställd som en fråga för det är så dom pratar?)

Okej men tyvärr så måste du ligga på för att haffa goa grejer från dina syrror, och nu har jag hängt upp den på min vägg så i wont let it go;);)
4. Vad är det bästa med dina coola syskon?

Att de alltid finns där för mig<3 och att vi alltid har anledning att göra våra föräldrar stolta under stora tillfällen, då får jag alltid en litn tår i ögat:')

5. Äger du någon sorts sexleksak?

Ja!! Jag fick en av Helena men den är inte asbra så jag har inte ens orkat försöka använda den än. Då måste jag mest troligen låsa in mig på rummet tre dagar i rad och köpa bensin från NASA:s rymdfärjestation. (ne skoja:P:P)
6. Är det jobbigt att styla ditt hår på mornarna i den där frisyren eller lägg he sig bah perfekt? (obligatorisk hårstylingsfråga som alla stora bloggar får, ju)

NEJ faktiskt inte! Tar lite vax i det en gång och sen så ba ÄR det efter det. Fast det är dock jobbigt att ha luggen framme (lite mer pottfrisyrstyle) för det ser platt ut och jag vet inte hur jag ska ta på det under dagen för att behålla formen...... men någon dag kanske:')
7. Vad skulle du göra om en homosexuell, råhet kvinna kom fram till dig och bjöd med dig hem på lite vahettere... vahettereee?

Skulle gå hem och bli bjuden på lite vahettere... vahettereee!!! vad tror du!!

8. Minns du den reklamen för korv när dom bah "ska du med upp på lite vahettere... vahettereeee...." för dom kunde inte komma ihåg namnet, men så fick killen typ en örfil för att tjejen trodde att han ville knolla. Men sen fanns det faktiskt en annan version av reklamen där hon bah "åh, ja, gärna!" men sen var värsta besviken för att han menade korv och hon var sugen på LITE ANNAN KORV YOU KNOW HEHEHE, och det är ju bra och jämställt för tjejer vill ju också ha korvar av alla dess slag! Kommer du ihåg den reklamen?

Hahahahah naeej, jag tror inte jag gör det!! Men när du säger det så kommer jag kanske kanscheee ihåg att vi brukade säga "vahettere.... vahettereee" 
9. Om du fick välja en person, död eller levande, att slicka i ansiktet, vem skulle du välja?

Oj..... Trevor Hall typ för han känns som en sån som gärna ägnar sin tid åt sensuellt slickande i sina älskskogar 

10. Det här var väl rätt bra frågor? 

.....ao :)
Melina: 1. Om du hade en apa vad skulle du göra med den då
Jag skulle döpa den till Mitt Tredje Bröst och jag skulle leka med Mitt Tredje Bröst samt kasta Mitt Tredje Bröst i väggen (favorit i repris:P:P)
2. Vilken är den läskigaste disneyfienden och varför
Den läskigaste disneyfienden??? Är detta en fråga som vi har ett gemensamt svar på eller?! Det första jag tänker på är skuggorna i Prinsessan och Grodan, såg den första gången när jag var ensam och jag höll på att kissa på mig...... 
3. Vad tycker du om den här bloggen http://spybaroxen.blogg.se/
Alltså jag kollade på den där bloggen och skrattade så mycket att jag seriöst började gråta mitt på engelskalektion. Så. sjukt. bra. blogg. Inspirerande livsstil och snygg design

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar