söndag 7 oktober 2012

Mitt BOENDE

Nu har jag städat klart min lilla vindsvåning pga släktfika i eftermiddags (det var det enda som kunde få mig att ta tummen ur heheh). Och nu ska ni få en litn rundtur över mitt boende:
Detta är den lilla "hallen" som har några hyllor plus matta och en spegel som ni spegelbilden av jag som spexar i. Den är i bäst storlek, så att jag kan dansa till Beyoncé framför den
Från hallen leder en dörr till min lilla toalett!! Nice att ha en egen för då känns det extra skönt att bajsa
Här är min sk Toalettittare som är ett kollage av saker jag gillar att kolla på när jag gör mina behov! (posar faktiskt ej i denna spegelbild. ba satt ni vet)
Den andra dörren från hallen leder till en garderob..... där!... har jag mina kläder
Och detta är själva sovrummet! Tycker att denna bild inte riktigt gör sig till rättvisa, men what to do. Ni får väl komma hem till mig för att checka;)
EN SIDA
ANDRA SIDAN (det är denna sida jag syftar på när jag säger: meet me at my budoir)
myshörna! ;] Längtar tills jag kirrar mer fina tavlor att sätta upp här! Har just nu mopsis av Alva och en hjärtspegel.

Fint va! Jag tycker att det är fett mysigt, och det är asnice att spendera mesta min tid här. Högst upp, utsikt över trädtoppar, avskilt och låg temperatur. 

2 kommentarer:

  1. SÅ MYSIGT!!! det ser ut som ett sånt harmoniskt rum jag brukar gilla att prutta i!

    SvaraRadera