fredag 5 oktober 2012

Sista frågann!!

Anonym grabb: Vad är din högsta dröm som ska hända med 1: samhället
Att ALLA ska vara jämställda, och kunna leva i harmoni med varandras olikheter och djur och natur. Inget krig, våldtäkt eller dödande. Alla ska få leva ut sina drömmar men samtidigt ska arbetsuppgifter som får samhället att fungera vara utdelade. Vi ska inte leva efter det kapitalistiska systemet men samtidigt inte leva i värsta medeltidsskitn. Man ska ej få SABBA men samtidigt ska det inte vara fett reglerat, för alla ska vara friaa. Något sånt:) Ganska bra riktlinjer eller 
detta är jag som styr upp världen
2: dig själv?
EEEE alltså i livet i stort så önskar jag väl ett liv med kärlek och livsglädje och en livsstil som passar mig och mina loved ones!! Det som jag önskar skulle hända mig just nu är väl att jag finner en mening med min fritid istället för att bara sitta hemma och käka framför datorn, för det dödar mig lite inombords varje dag..... dvs att ha roliga saker att göra, samt någon syssla som gör nytta och också hinner hänga med i skolan. 


Bläck eller blyerts?
Jag ritar väl mest med blyerts antar jag..... men det är bara för att jag inte har ett stort utbud på olika snitsiga pennor... tycker dock att det kan bli oändligt hett om man ritar med såna där svarta bläckpennor i olika storlekar! Har inte så mycket erfarenhet av dem, men nu har jag köpt några från Clas Ohlsons. 
 dessa, i lite olika mm-storlekar. köpte dem för ca 50 spänn på clasis

och en gång köpte jag EN sån jävel för 100 jäkla spänn på konstnärsshopen!!!!! Blir så sjukt upprörd när jag tänker på hur blåst jag blev!! whyyy
Vilken tror du är den person som haft störst inverkan på att du blivit som du är idag?
Min familj antagligen, eftersom de är de människor jag känt längst och levt närmast inpå under hela mitt liv!! Och utav dem så tror jag att jag skulle säga min mama... för jag märker när jag blir äldre och äldre hur likare jag blir henne........ på gott & ont
Tänker du mycket på hur du uppfattas av andra människor utifrån vad du har på dig för kläder?
Jag svarar NEJ på den frågan i den utsträckningen att jag inte bryr mig om någon tycker att det jag har på mig är fult, så länge jag själv känner mig bekväm i det. Men det är klart att jag bryr mig vad andra människor tycker om mig och vad de tror om mig när de ser mitt utseende, eftersom att jag är en social människa och ett sk "flockdjur" :P. Om jag totalsket i det skulle jag klä mig sunkigt när fan jag ville och klä upp mig till tänderna med det färggrannaste sminket någonsin när det kanske inte skulle vara passande, och säkerligen gå runt naken eller iaf toppless största delen av sommaren. Toppless skulle jag förresten vara cirka: hela tiden. Och det är säkert flera som skulle njuta av det, men ändå är det ju sjukt socialt oaccepterat, vilket jag hatar. 

misogyny mastodon = samhället vi lever i

Din favoritoutfit?

Förutom att bära leggings (skööönaste underdelen som existerar) så gillar jag mina relativt nyinköpta klänningar eftersom att:
 jag känner mig som Robyn i denna, plus att den är snygg i sin enkelhet !!!

och för att denna har en sån fin färg och är ett fett plagg att bara dra på sig utan att komplicera till det för mycket (den blåa klänningen och inte morgonrocken dvs)
Pest eller kolera?
Är detta något jag ska svara på? Är inte det en lek där man säger ANDRA saker istället för pest och kolera? Frågor du mig om en lek? Vet förövrigt EJ hur man uttalar kolera. Är det ko-lera eller kol-era 

Tack för dina frågor Anonyma grabb, de var jättebra. Och tack alla andra som frågade mig!! Vad kul att ni ställde frågor till mig alltsåå :') Blir nyfiken när ni är anonyma...... undrar om ni är människor jag känner som ba inte orkar skriva namn eller om ni är anonyma av en anledning....... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar