måndag 10 oktober 2011

16 år ida tjalalala

 Tja bitches idag fyller jag 16 och det ska vi fira med att ej plugga matte fastän det är prov imorgon och äta gofika!!!
 Blev lite förvånad över att det var ingen ytlig kontakt som hade skrivit grattis till mig på facebook. Jag menar kom igen, om man har facebook och fyller år vill man ändå att minst 40 % av alla vänner där ska bekräfta det med ett logginlägg
 Sen fattade jag att jag hade ställt in att min födelsedag skulle vara osynlig och jag vet ej varför jag har gjort det för jag ÄLSKAR ju bekräftelse!!!
Appropå bekreftelse, vad tycker ni om mitt smink??? När jag ska klä upp mig brukar jag satsa på stylingen och inte så mkt på kläderna (bara lite push up ofc;) ). Fast använder inte så mkt smink, bara puder och lite mascara :** kom ihåg det alla söta läsare - satsa antingen på smink eller på kläder för annars blir det fett me overkill och ingen kommer vilja bazza er sry bitches!!! remember my words<3 /Kissie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar